Administrativní pracovník technického úseku

 

 

 

 

 

  • Zajišťuje správu hmotného majetku společnosti (objednává, kontroluje dodávky a doprovodné dokumenty zboží, řeší případné reklamace, …)
  • V systému SAP navádí, aktivuje, převádí a likviduje majetek.
  • Komunikuje s dodavateli služeb a materiálu, zajišťuje evidenci a schvalování režijních, materiálových a investičních faktur.
  • Eviduje nákupy chemických látek, zajišťuje k nim bezpečnostní listy.
  • Sleduje čerpání nákladů středisek CSL ve srovnání s plánem nákladů, na odchylky upozorní vedoucího CSL.
  • Zajišťuje správu vozového parku, rozúčtování nákladů na PHM na střediska uživatelů a na zakázky.
  • Komunikuje s úřady státní správy, účastní se kontrol, zpracovává statistická hlášení a podklady pro externí ekoložku.
  • Zajišťuje a spoluorganizuje inventury hmotného majetku celé společnosti.
  • Zpracovává podklady pro mzdy a odměny z dohod.

Požadujeme:

  • Absolvování SŠ vhodného zaměření.
  • Velmi dobrá komunikace, otevřenost, vstřícnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Pracovní zkušenosti v administrativě
  • Samostatnost, flexibilita, aktivní přístup k řešení problémů.
  • Znalost němčiny – úroveň B1
  • Znalost práce na PC-MS Office.
  • Řidičské oprávnění sk. „B“
  • Znalost systému SAP – výhodou

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti s jedinečnou technologií a zahraniční účastí
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • příspěvek na stravování, penzijní připojištění, příspěvky ze sociálního fondu
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • odborné vzdělávání, kvalifikační rozvoj, jazykové kurzy
  • možnost hlídání dětí ve firemní dětské skupině
  • další výhody plynoucí z kolektivní smlouvy

Kontakt:

Markéta Ulrychová

Personální oddělení

+420 602 271 667

E-mail Marketa.Ulrychova@koenig-bauer.cz